Dietele cu carne sau proteice erau folosite foarte des de atletii care vroiau sa scape cat mai repede de kilogramele in plus fara a pierde din masa musculara, ca urmare dieta cu carne a devenit foarte populara si utilizata de oamenii care vor sa slabeasca rapid si fara eforturi fizice. Rezultatele sunt mai rapid vizibile la dieta cu carne decat la celelalte diete.

Dieta cu carne sau dieta proteica este mai usor de tinut deoarece pe parcursul zilei nu te vei simti infometat datorita alimentelor satioase pe care le poti consuma. Dieta cu carne isi propune valorificarea maxima a nutrientilor din carne si din restul produselor animale: oua, lactate si branzeturi, ele vor fi consumate in portii mici si dese.

Cum actioneaza dieta cu carne – dieta proteica?

Motivul de lauda a dietei proteice este ca reuseste in scurt timp sa reduca tesutul adipos prin pierderea apei retinuta de corp, in acelasi timp masa musculara nu este afectata.

Ce ai voie sa mananci in dieta proteica?

In dieta proteica nu este permisa consumarea carnii sau a altor produse in orice combinatii, exista cateva reguli. Cand spunem cuvantul “carne” ne referim la carne alba si rosie, de pui, peste, vita care poate fi fiarta, la cuptor sau la gratar. Trebuie sa mancam alaturi de carne si multe fibe (legume, fructe), pentru a usura digestia. Sunt acceptate ouale fierte, iaurturile si branzeturile slabe.

Pe intreaga durata a dietei cu carne este necesar sa bei 2l de apa zilnic sau ceai neindulcit, salatele sa contina maxim o lingurila de ulei, iar alcoolul trebuie sa fie eliminat. Cafeaua va fi permisa doar daca nu este indulcita cu zahar. Gustarea dintre mese poate si orice fruct proaspat sau suc de rosii.
In dieta proteica, ca in orice dieta este esential ca mesele sa fie la ore fixe, iar dupa ora 18:00 este de preferat sa nu mai mancati nimic. Exercitiile fizice vor fi inlocuite cu plimbari usoare in aer liber sau orice alta forma de miscare, acestea trebuie sa fie cat mai constante.

Cat timp dureaza dieta cu carne?

Nutritionistii spun ca dieta proteica nu trebuie sa depaseasca doua saptamani, in care vei slabi aproximativ 4 kilograme, daca doresti sa reiei dieta proteica este necesar sa treaca trei luni de la ultima dieta.
Ultimele studii demonstreaza ca cantitatea optima de proteine zilnica este de minimum 120g, chiar daca aceasta difera in functie de sexul persoanei, un barbat are nevoie de mai multe proteine zilnic decat o femeie iar persoanele tinere au nevoie de mai multe proteine pentru dezvoltarea si cresterea organismului.
Conform Organizatiei Mondiale a Sanatatii europenii si americanii consuma dublu fata de cantitatea de proteine necesara zilnic. De aceea este indicat sa consultati un nutritionist care sa va ajute cu o dieta echilibrata.

Niste advertismente pentru dieta proteica

Dietele cu carne sunt controversate deoarece ofera rezultate foarte rapid, insa nu sunt recomandate pe termen lung. Medicii au demonstrat ca uneori consumul mai mare proteine nu aduce beneficii, si poate cauza mai mult rau decat bine. Dupa ce ai tinut dieta cu carne trebuie sa fii atent la ce mananci pentru a combate efectul yo-yo, adica revenirea stratului adipos.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *