Fiecare reteta de slabit, are avantajele si dezavantajele sale. Unul dintre cele mai dezavantajoase lucruri, este faptul ca nu reusim sa slabim in anumite zone ale corpului sau nu sunt foarte rapid vizibile efectele metodelor naturale de slabit.

Desi cu o dieta activa si activitati sportive, se pot vedea rezultate semnificative in majoritatea zonelor corpului, sunt totusi unele dintre aceste zone, in care depozitele de grasime dispar mai greu, iar acest lucru poate fi destul de stresant. Aceste zone depind in mare parte de constitutia corpului fiecarei femei in parte dar si tipul de supraponderabilitate al corpului pe care aceasta il are. Unele dintre cele mai frecvente modele de corpuri sunt urmatoarele:

  • tipul de corp “para”, se descrie ca fiind corpul cu acel surplus de grasime/adipos orientat spre partea posteriorului si a coapselor.
  • tipul de corp “portocala pe bat”, este unul dintre cele mai frecvente modele, acesta apare cand suprplusul de grasime/adipos se inghesuie in zona abdominala.

Zonele cele mai dificil de prelucrat, unde depozitele de grasime/adipoase dispar mai greu sunt cele de pe abdomen, coapse, triceps si cele de sub barbie. Pentru asta, in articolul actual veti gasi metode naturale pentru a slabi si a elimina surplusurile de grasime din talie.

Metoda 10: Regim alimentar zilnic, bogat in legume crude.

Salatele de legume sunt indicate pentru a fi consumate in special la pranz deoarece poate fi asortata cu usurinta cu diverse preparate din carne. Puteti incerca orice tip de salata, aceasta isi va face efectul in timp. Avand in vedere ca suntem in sezonul rece, va recomandam sa incercati salatele de radacinoase:

  • salatele de telina si pastarnac, morcovi la care puteti sa adaugati si sfecla rosie;
  • salatele de varza verde;
  • salatele de conopida;
  • salatele cu ridichi negre.

Pentru ca gustul salatelor nu este intodeauna apreciat de toata lumea, va recomandam sa le condimentati cu sare, otet si piper.

Dar daca totusi vi se par seci aceste salate, puteti incerca o variatie de salate din muraturi, dat fiind faptul ca muraturile sunt legume crude puse intr-o zeama sarata, acestea isi vor pastra proprietatile nutritive.

Metoda 9: Meniuri din carne de peste, curcan sau pui.

Cu totii stim ca pestele este una dintre singurele carni bogate in grasimi sanatoase omega-3, in special somonul, macroul, heringul, pastravul, sardinele si tonul, dar nu trebuie exclusa nici carnea de curcan sau pui. Nu uita sa mananci cat mai variat aceste carnuri.

Metoda 8: Alimentatie cat mai variata

O alimentatie variata este sursa de sanatate pentru organism si creier, lipsa acesteia fiind una dintre cauzele aparitiei cancerului. Pentru un regim sanatos, va recomandam sa variati alimentatia de la o zi la alta.
Sa zicem ca la pranz obisnuiti sa consumati salate cu carne, un prim pas ar fi sa schimbati modul de a prepara carnea, tipul de carne dar si legumele din salata si sosurile folosite pentru aceasta. Pont: va recomandam sa consumati cate 3 legume diferite pe zi, chiar daca sunt inglobate intr-o salata.

Metoda 7: O singura masa, un singur fel de mancare

La noi, traditional si corect din punct de vedere al bunelor maniere, este sa mancam prima data antreul, apoi felul intai si in ultimul rand mult asteptatul desert. O dieta sanatoasa, orientata spre slabire, ne spune clar ca la o masa, ar trebui sa consumam un singur fel de mancare. De exemplu, dimineata puteti lua un antreu, la pranz o supa sau o salata de legume si carne, iar seara un ultim fel de mancar (exclus desert). Intre mese este recomandat sa consumati cateva gustari precum: fructe, iaurturi sau legume dulci.

Metoda 6: O ciorba pe zi, o talie mai subtire

Lichidele mereu vor ajuta la slabire si la reducerea surplusului de grasime, astfel pentru a beneficia si de elemente nutritive, ciorbele/supele sunt aliatul tau. Reprezinta o masa calda, lichida si foarte importanta pentru a ajuta la subtierea taliei.

Metoda 5: Apa pe din plin

Sucurile din comert, in ciuda faptului ca par a fi naturale si cu un continut redus de zahar, acestea sunt pline de glucide, stimuland cresterea in greutate. Va recomandam sa consumati cat mai multa apa si sa evitati pe cat de mult posibil sucurile sau ceaiurile din comert. In cel mai bun caz, preparati acasa un ceai pe care sa-l luati oriunde.
Un alt lichid recomandat la slabire, este cafeaua datorita continutului de cofeina ridicat. Aceasta stimuland arderile.

Metoda 4: 15 minute de sport zilnic

Alegeti un program de sport sau creati-va unul adaptat pentru nevoile si capacitatea fizica, iar apoi incercati sa va tineti de acest program cel putin 30 de zile, apoi schimbati-l cu altul mai intens.

Metoda 3: Doua fructe pe zi

Indicat ar fi ca in locul desertului sa consumati cel putin un fruct. Fructele sunt pline de nutrienti benefici si vitamine ce ajuta la reglarea metabolismului. Astfel doza zilnica de fructe recomandata este intre doua si cinci fructe, consumate intre mesele principale mai ales.

Metoda 2: Excluderea alimentelor nocive din alimentatie

O dieta incepe in primul rand de la eliminarea din alimentatie a tuturor alimentelor ce pot afecta metabolismul, implicit greutatea corpului. Astfel incercati sa eliminati din alimentatie urmatoarele: alimente bogate in grasimi sau sa incercati sa le consumati cat mai rar posibil, mezeluri, salamuri, carnati sau preparate din porc, dulciurile, preparatele din patiserie, fast food-urile, junk food-ul si cum spuneam si mai sus, sucurile.

Metoda 1: Ziua vegetala

O data pe saptamana, stabiliti-va un regim alimentar pentru o zi, in care sa consumati doar fructe si legume, de preferinta acestea sa fie crude (implicit salate). Tot in aceasta zi, incercati sa consumati cat mai multa apa cu putinta.

Nota de articol: aceste recomandari pot avea efectele dorite mai mult sau mai putin, in functie de numarul de recomandari aplicate zilnic si de metabolismul si functiile de ardere a grasimilor. Nu ne asumam raspunderea in cazul in care aceste metode nu dau succes, deoarece fiecare corp are propriul metabolism, iar talia este una dintre cele mai grele zone de ardere a grasimilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *