Prajiturile de orez, nesanatoase?

De ani de zile prăjiturile de orez au fost adesea asociate cu dieta, ele sunt subțiri și crocante și mulți au spus că sunt o alternativă de gustare sanatoasa pentru chips-uri, covrigei, și alte opțiuni de a inlocui alimente prăjite în ulei și grase. Pentru că sunt usoare și făcute cu orez este ușor să credem că sunt sănătoase și un aliment perfect pentru cei care caută să piardă in greutate, dar ai putea fi surprinsa de cât de nesănătoase sunt și cât de multe calorii conțin.

Un motiv să reconsideram prăjiturile de orez atunci când suntem la dieta este că acestea sunt carbohidrati aproape puri. Organismul descompune carbohidratii simpli precum zahărul. Acest lucru inseamna nu numai ai prea multe glucide, dar consumul de zahăr de multe ori duce la pofta de zahăr. Când aveți carbohidrati simpli s-ar putea dezvolta un gust pentru ei și pentru produse zaharoase, iar acest lucru duce la mai multe gustări și supraalimentare. Ai putea deveni, de asemenea, atât de obișnuita cu alimentele dulci ca opțiuni, și în curând le vei consuma la fiecare masa.

 

 

 

Carbohidratii sunt de multe ori nu foarte sățiosi.. Cand mananci proteine, stomacul transmite un semnal pentru corpul tau ca este plin, dar acest lucru nu se întâmplă atunci când mănânci alimente dulci sau bogate in carbohidrati. Consumand carbohidratii simpli si produsele zaharoase  nu te vei simti satula, ci iti va fi mereu foame și vei manca mai mult. Prăjiturile de orez fac prea putin pentru a reduce foamea, ceea ce nu este bine pentru dieta.
În timp ce prăjiturile originale de orez au fost ceva mai scăzute în calorii, astăzi aveți o mare varietate de prăjituri de orez cu diferite arome, dintre care cele mai multe sunt doar calorii suplimentare. Unele au 60 de calorii fiecare, si  prăjituri de orez cu porumb  si caramel au 50 de calorii fiecare. Acest lucru nu poate fi prea mult, dar pentru fiecare două prăjituri de orez pe care le mananci, ai 100 de calorii goale suplimentare. Din moment ce ele nu fac nimic pentru a te satura și de multe ori lasa o senzatie de foame , nu sunt cea mai buna alegere pentru dieta ta.

Unele femei se bazează pe prăjituri de orez, deoarece acestea pot fi luate in călătorie foarte ușor, poți lua un sac de ele în mașină atunci când iei copiii de la școală sau atunci când faci comisioane, și ele nu se usuca de obicei, chiar dacă le lasi deschise. Cu toate acestea, e bine să te gândesti la alte gustări atunci când sunteți doriti sa pierdeti in greutate. Luați în considerare branza cu continut redus de grasime, legume, brânză de vaci, și felii laminate de sunca slabă. Aceste opțiuni sunt proteine  slabe care te umplu si pot tine de gustări, pentru că ele nu conțin zahăr, si pot calma pofta de zahăr.

 

 

Prăjiturile de orez sunt realizate în principal din orez, care este considerat sănătos. Cerealele integrale sunt cele care au suferit prelucrare foarte puțina. Cerealele integrale au mai multe beneficii pentru sanatate, inclusiv capacitatea de a imbunatati sanatatea digestiva. Unele soiuri de prăjituri de orez pot fi considerate sănătoase, dar altele au aditivi, cum ar fi arome și îndulcitori, care ar putea reduce valoarea lor nutritivă. Verificați eticheta prăjiturilor de orez, pentru a determina cât de sănătoase sunt.
Pentru ca prăjiturile de orez sa fie considerate o sursa buna de cereale integrale, ambalajul va conține ingredientul “cereale integrale” .. Un aliment care este o sursa buna de cereale integrale conține 8-16 g de cereale integrale per portie. In total Consiliul cerealelor recomandă trei pana la șase portii de cereale integrale pe zi pentru femei si trei pana la șapte portii pe zi pentru bărbați. O portie de prăjituri de orez, de obicei, constă dintr-un tort de orez sau cinci prăjituri mici de orez, dar verificați eticheta produselor alimentare pentru a vedea dimensiunea de servire si tipul prăjiturilor de orez pe care le-ați achiziționat.

Prăjiturile de orez integrale sunt, de obicei, scăzute in zahăr, grăsimi și calorii, ceea ce le face o alegere gustare buna pentru o dieta sanatoasa. Din nou, unele soiuri de prăjituri de orez pot avea ingrediente suplimentare, cum ar fi arome artificiale sau îndulcitori, care le face nu la fel de sănătoase ca și altele mai naturale. Verifica etichetele produselor alimentare de grame de zahăr. Indulcitorii adăugati, cum ar fi sucroza, fructoza sau siropul de porumb, ar trebui să fie limitati în dieta ta.