Exercitii cardio pe care le poti face acasa

Nu ar fi minunat sa ne putem permite tot acel echipament folosit in salile de gimnastica? Suna bine, insa nu e o optiune pentru multe persoane. Si din moment ce exercitiile sunt atat  de importante, trebuie doar sa gasesti exercitii care au efect si nu necesita echipament. Pentru a face aceste exercitii si mai amuzante, porneste muzica in timp cele executi. Sau le poti face in timp ce te uiti la televizor.
Acum, nu mai ai scuze. Iti vom prezenta exercitii pe care le poti face acasa, fara sa ai nevoie de echipament.
Plimbarea. Daca vremea e buna, e minunat sa iesi afara si sa te bucuri de natura. Daca nu, poti sa faci plimbarea pe scari, urcandu-le si coborandu-le, ceea ce iti va pune picioarele la treaba. Iti va tonifia picioarele in timp ce are impact de aerobic. Daca nu ai scari, plimba-te prin casa de cateva ori, poate nu e prea interesant, dar isi va face treaba.
Sarituri. Acestea sunt intotdeauna amuzante, ne amintim de cand eram copii. Cine nu a sarit cand era copil sa se distreze. Deci, surpriza, sunt un exercitiu cardio grozav si foarte bun pentru incalzire.

Flotari– acesta nu e exercitiul favorit al multora, pentru ca e mai greu, dar poti gasi modalitati usoare de a-l face. Sprijina picioarele de un perete sau stai in genunchi in loc sa tii picioarele drepte. Iti vei construi brate puternice si iti vei lucra muschii pieptului.
Ridicari ale picioarelor. Sunt exercitii grozave care intaresc musculatura si forta. Daca ti se pare greu sa le faci cu picioarele drepte, incearca sa le indoi usor.
Abdomene – Cele mai bune exercitii pentru intarirea si tonifierea muschilor abdominali. Cand esti la inceput, nu iti fa probleme in legatura cu ridicatul capului pra tare. Atata timp cat te ridici si simti intinderea muschilor vei vedea beneficiile.

Alergatul pe loc– alergatul e un exercitiu grozav pentru inima. Poti sa alergi pe loc acasa in timp ce te uiti la televizor sau asculti muzica. Singurul echipament d ecare ai nevoie e o pereche de adidasi, pentru a elimina stresul din picioare.


Genoflexiuni – sunt exercitii minunate pentru picoare si fund. Poti sa le incerci ridicandu-te si asezandu-te de pe un scaun daca ti se par dificile. Atata timp cat faci repetitiile vei avea beneficii.

 


Ridicari de greutati usoare– nu trebuie sa cumperi greutati scumpe pentru asta. Foloseste ceva ce ai acasa. Incepe cu ceva usor, cum ar fi o sticla cu apa, apoi treci la ceva mai greu.
Dansul -e un exercitiu minunat, foarte benefic pentru inima. Nu numai atat, dar iti imbunatateste starea de spirit;
Sa faci exercitii e important, dar nu e nevoie sa mergi la sala, sa platesti o taxa scumpa in fiecare luna. Nu trebuie nici macar un echipament ca sa ii dai corpului tau tonusul necesar. Foloseste ce ai acasa si lucreaza in confortul casei tale. Vei fi mai motivata sa continui exercitiile daca te simti confortabil, asa ca treci la treaba.